De nieuwe campagne van Chanel is edgy en slaat een compleet nieuw pad in

      0

Het lijkt erop dat Chanel bij haar nieuwste campagne niet meer de vroege jaren van het world wide web thema aanhoudt. Dat we tijdens de modeshow van vorig seizoen zagen, maar kiest voor een compleet ander thema.

De Spring '17 is een stuk edgier dan we normaal van het merk verwachten. Chanel wil met haar nieuwe collectie laten zien dat ze niet alleen vrouwelijk, maar ook gewoon hypermodern kunnen zijn en dat ze weten hoe ze moeten inspelen op de huidige trends. 

Het merk probeert deze boodschap over te brengen door model Arizona Muse in de campagne te laten verschijnen met twee compleet verschillende looks, namelijk die van een lolita en een cyberpunk. Bij beide looks zien we nog steeds het signature jasje voorbijkomen en ook opvallende prints lijken bij beide stijlen welkom te zijn.Beeld: Chanel




Aanbevolen voor jou:
Fashionscene zoekt een redactiestagiaire
Inloggen op fashionscene
Log in via
Log in met je e-mailadres en wachtwoord of via Facebook
INSCHRIJVEN OP DE NIEUWSBRIEF
BLIJF OP DE HOOGTE VAN DE LAATSTE FASHION BEAUTY, MODELS, STYLING & SHOPPING NIEUWS.
Please don't insert text in the box below!