Fashion

Recensie: Como ama una mujer, Jennifer Lopez

'Como Ama una Mujer' (Hoe een vrouw liefheeft) is de nieuwste en de allereerste Spaanstalige cd van J-Lo, voor het grootste deel geproduceerd door manlief Marc Anthony. We hebben er even op moeten wachten, maar eindelijk kunnen we het schijfje in de cdspeler draaien. En ik moet eerlijk zeggen: het is een leuk plaatje.

Score: Logo Logo Logo Logo

‘Como Ama una Mujer’ bevat een paar lekkere up-tempo nummers als ‘Que Hiciste’ en ‘Te voy a Querer’ (met Marc), zoals we van Jennifer gewend zijn. De rest van de plaat is lekker relaxt (lees=gezellig op een zomermiddag op je balkonnetje zitten). Nummers als ‘Tu’ en ‘Amarte es Todo’ zijn heerlijk romantisch en van ‘Adios’ wordt je helemaal vrolijk. En als je man het album deels heeft geproduceerd, is het niet zo verwonderlijk dat deze ook een duet met je zingt. Het nummer ‘Por Arriesgarnos’ is een typisch Spaanstalig duet, wat je graag wilt horen als je met je lover op een terrasje in Barcelona zit. ‘Jenny from the Block’ is absoluut verdwenen, zowel in de sound als in de looks. Miss Lopez is nu een echte vrouw geworden en waarschijnlijk een beetje getemd door Marc Anthony. J-Lo ziet er plots veel sjieker uit. En dat is positief!

J-Lo maakt haar Spaanse talenten helemaal waar

Jennifer is er zeker is geslaagd een Spaanstalig album te maken met latin vibes en mooie ballads. En voor degenen die geen woord Spaans kunnen: in het boekje staan alle teksten. Reden genoeg om een Spaanse taalcursus te nemen (bof ik even dat ik dat al doe). Dus wil je je voor 50 minuten wanen in het zonnige Spanje, dan zit je met ‘Como ama una Mujer’ erg goed. Adíos!

Logo             Direct mee met de vuilnisman

Logo Logo         Geef hem wel weg

Logo Logo Logo Best leuk